Plank János, Pálinkás Róbert
A DM levélnek és a szórólapos terjesztésnek
Pálinkás Róbert
Hogyan csinálj egy "rendben van", "nem rossz" középszerű ajánlatból olyat, ami annyira jó, hogy a potenciális vevőd egyszerűen nem tud neki ellenállni,
Marketing Commando, Wolf Gábor
Mik azok a régi és új trükkök, amik felkeltik a figyelmet és eladják a portékádat?
Hídvéghy Róbert
Volt már veled, hogy hónap végén értetlenül tekintettél vissza, hogy hová tűnt a pénzed? Tényleg természeti törvény, hogy senki sem képes átlátni a pénzáramlásait?
Pálinkás Róbert
Van négy olyan tényező, amelyek döntő szerepet játszanak abban, hogy egy hirdetés, egy marketing kampány, sőt, akár egy egész marketing stratégia bukás
Wolf Gábor
Wolf Gábor bemutatja azokat a módszereket, amelyekkel rendkívül rövid idő alatt érheted el azt a pillanatot, amikor azt tudod mondani: Megvan az első 100 vevőm!
Kasza Tamás
Kasza Tamás 10.000 értékesítőt képzett ki az utóbbi 15 évben. Mindegyikük megtanulta, hogyan duplázhatja meg a bevételét. Többségük meg is tette.
Kulcsár István Róbert
Kulcsár István Róbert bemutatja Neked, melyek azok
Claude Hopkins
"Senkit, semmilyen szinten nem szabadna a reklámozás közelébe engedni, amíg hétszer el nem olvasta ezt a könyvet.
Kasza Tamás
Ha a cégedben van értékesítés és még nem olvastad Kasza Tamás Lezárási útmutató című eBook-ját, akkor sok milliót érő tippektől vágtad eddig el magad.
Pálinkás Róbert
Vállalkozónak lenni - művészet vagy tudomány? Egy kicsit mind a kettő...
Pálinkás Róbert
A címéhez hűen ez a videó megmutatja, hogy hogyan kell NAGYBAN játszani az internet marketing játszmát, akár a meglévő értékesítési csatornáid
Kulcsár István Róbert
Mi dönti el, hogy webáruházad lesz, vagy csak egy
Haraszti Mihály
Van egy jó üzleti ötleted? Azonnal megvalósítod, vagy biztosra szeretnél menni?
Pálinkás Róbert
Sokkal több nyereséget szeretnél hazavinni?   Amint megnézted ezt a videót, készülj fel, hogy a fejedet fogod fogni, miután rájöttél, hogy szinte mindent rosszul csinálsz a marketingben, ha a
Tarnócay Zsolt, Pálinkás Róbert
Itt az ideje, hogy megismerd, milyen eredményt hozhatnak valójában számodra a kültéri reklámfelületek.
Pálinkás Róbert
5 konkrét lépés, amelyet bármely vállalkozás meg tud tenni.
Vira Sándor
Avagy gondolatok az ÁFA törvény alkalmazásának és ellenőrzésének néhány gyakorlati kérdéséről - könnyed stílusban.
Weiser István
Mit szólnál hozzá, ha lenne egy értékesítő, aki "bebújik a weboldaladba", nevén nevezi az ügyfelet,
Kasza Tamás
Ha ma nem úgy teljesítenek az értékesítőid, ahogy szeretnéd, itt az ideje, hogy egy nagyságrendet