Pálinkás Róbert
Van négy olyan tényező, amelyek döntő szerepet játszanak abban, hogy egy hirdetés, egy marketing kampány, sőt, akár egy egész marketing stratégia bukás
Weiser István
Hogyan növelheted meg a forgalmadat videó megoldásokkal? Milyen videót és pontosan hogyan használj az átütő sikere érdekében? Ebben lesz segítségedre Weiser István.
Surányi Ferenc
Az a legjobb ajánlat, amit a vevő aláír! Lehetne hosszasan ecsetelni, hogy mitől jó egy ajánlat, de a lényeg a végeredmény. Ha a tiedet írták alá, akkor az volt a "legjobb ajánlat".
Lakatos Zsuzsa
Hogyan csökkentheted idei adókötelezettségeid? Szeretnéd adózási szempontból is hatékonyan zárni az évet?
Pálinkás Róbert
A megállíthatatlan üzleti siker eszközei.
Haraszti Mihály
Van egy jó üzleti ötleted? Azonnal megvalósítod, vagy biztosra szeretnél menni?
Langmár Zsuzsa
Sokan azt gondolják, hogy a szövegírás csak kreativitás kérdése. Pedig nem!
Plank János, Pálinkás Róbert
A DM levélnek és a szórólapos terjesztésnek
Wolf Gábor
Wolf Gábor bemutatja azokat a módszereket, amelyekkel rendkívül rövid idő alatt érheted el azt a pillanatot, amikor azt tudod mondani: Megvan az első 100 vevőm!
Tonk Emil
Csak akkor leszel sikeres Network Marketinges, ha az alapok rendben vannak!
Kerner Tibor
Az emberi kapcsolatok kezelésének hagyományos módszerei - mint amiket például Dale Carnegie nagyszerű könyveiben találunk -  csak akkor vezetnek eredményre, ha a másik ember viselkedése együttműködő és racionális.
Tonk Emil, Kasza Tamás + 3 további
Nincs elég vevőd és elég bevételed? Azok, akiknek van elég vevőjük, megmutatják Neked, hogy mit és hogyan csinálnak. Ezen a konferencián előadni ritka privilégium volt.
Brian Tracy, Dr. Kürti Sándor + 12 további
14 elismert szakember segít Neked megtanulni a pénzkeresés művészetét - a többségük több százmillió Ft-ot keres évente!   A pénzkeresés képessége tanulható.   Ők is tanulták.
Pálinkás Róbert
Vállalkozónak lenni - művészet vagy tudomány? Egy kicsit mind a kettő...
Weiser István
Mit szólnál hozzá, ha lenne egy értékesítő, aki "bebújik a weboldaladba", nevén nevezi az ügyfelet,
Pálinkás Róbert
A legnagyobb kitörési lehetőség kis- és középvállalkozások számára.
Tarnócay Zsolt, Pálinkás Róbert
Itt az ideje, hogy megismerd, milyen eredményt hozhatnak valójában számodra a kültéri reklámfelületek.
Claude Hopkins
"Senkit, semmilyen szinten nem szabadna a reklámozás közelébe engedni, amíg hétszer el nem olvasta ezt a könyvet. Nekem megváltoztatta az életem irányát.
Kulcsár István Róbert
Mi dönti el, hogy webáruházad lesz, vagy csak egy
Marketing Commando, Wolf Gábor
Mik azok a régi és új trükkök, amik felkeltik a figyelmet és eladják a portékádat?